Een dag als Logistiek Administratief medewerker
Als medewerker logistieke administratie ben je verantwoordelijk voor de invoer van nieuwe orders, het administratief verwerken van lopende orders, plannen van transport bij onze transporteurs en het aanmaken en verwerken van documenten voor onze leveranciers in het binnen- en buitenland. Je hebt contact met rederijen, transporteurs, leveranciers en diverse andere externe partijen in zowel de Nederlandse als Engelse taal. Deze functie vraagt om detailgerichtheid en doorzettingsvermogen zodat containers zonder problemen aan boord komen en klanten hun bestelde goederen op tijd op bestemming krijgen.
Wat ga je doen?
– Invoeren en verwerken van nieuwe orders en het bijbehorende logistieke proces
– Onderhouden van de contacten met leveranciers, transporteurs en rederijen in binnen- en buitenland
– Opmaken, opvolgen en controleren van (export) documentatie
– Mogelijke verstoringen tijdig oppakken en corrigeren waar nodig
– Zorgdragen voor een correcte en duidelijke informatieoverdracht naar zowel de sales als de financiĆ«le administratie